Chutton
Chutton

the way you edit has such a 90s nostalgic feel to it <3 love your content

17 godzin temu
Kali Lane
Kali Lane

I still watch these videos 🥲

Dzień temu
missy farni
missy farni

I’M SO EXCITED

Dzień temu
Claiten Webb
Claiten Webb

I’m here and subscribing from ‘Truth or Drink’ 😂😅

2 dni temu
Tahj Raju
Tahj Raju

this didnt age well

2 dni temu
JackieFuckingChan
JackieFuckingChan

Did she not go outside and have fun outside during this whole time?

3 dni temu
The Queen
The Queen

There were filipino words in the black eyed peas song

4 dni temu
kings3411
kings3411

No one feels bad for you

4 dni temu
Billy Bobby
Billy Bobby

I love glee

5 dni temu
Blank Space
Blank Space

Honestly I forgot I subscribed to you after your melt down I was over it Still am

5 dni temu
Arihant jain
Arihant jain

I'm here to improve my English 😊

5 dni temu
farleycz
farleycz

4:52 - I wanna be that cat. 😁

6 dni temu
alina kouzouian
alina kouzouian

only elle could make a 3 minute video feel like a whole movie😭😍

7 dni temu
Lenyx Wulf
Lenyx Wulf

People fan girl over you now lol

7 dni temu
Luna Noella
Luna Noella

Hey

7 dni temu
J AM
J AM

I’m new here and i love her already haha

8 dni temu
Erica Smith
Erica Smith

I’m literally SO excited!

8 dni temu
yayshelbz
yayshelbz

oh the way I want to watch the 40 minute doc lmaooo

8 dni temu
Nara Avakian
Nara Avakian

excellent commerical

9 dni temu
Fashion Designer Shiv- Shakti
Fashion Designer Shiv- Shakti

NICE VIDEO

9 dni temu
7 Luna
7 Luna

THE DRAKE AND JOSH ENDING

9 dni temu
Davy Villano
Davy Villano

YES PLEASE

9 dni temu
Danny Santos
Danny Santos

Oh, jeez! That moment actually made ME nervous!

9 dni temu
Danny Santos
Danny Santos

♥️ Thrilled that THIS was the first video of yours that I’ve ever seen.

9 dni temu
Elizabeth
Elizabeth

I would def fan girl if I ever met you

9 dni temu
Emi Lou
Emi Lou

NOT MATTHEW MORRISON AH

9 dni temu
Jacob obusan
Jacob obusan

I thought she was quiting youtube judging from the title

9 dni temu
hannah emerson
hannah emerson

this is so cool!!

9 dni temu
gloria heras
gloria heras

I never leave comments but damn this got me so happy, crazy to see you grow. Keep shining, you deserve it!!!

9 dni temu
Jarikssa Olea
Jarikssa Olea

MY FAVS PLS

9 dni temu
Abigail Pollock
Abigail Pollock

Congratulations xxxxxxxx

9 dni temu
Somebody that you used to know
Somebody that you used to know

Anyone else out there who doesn’t have that one thing they absolutely love? The closest thing is me getting obsessed with a tv show only to forget it one week later until a new season comes out.

10 dni temu
Lia Hatzakis
Lia Hatzakis

This is so exciting!!! can't wait for Wednesday's now

10 dni temu
A Berg
A Berg

What a queen!

10 dni temu
Maria T.
Maria T.

Oh my god with Michelle!!! This is so dope!

10 dni temu
AvaxPompea
AvaxPompea

I’m not a fan of glee, I’ve never watched a full episode of it... But all that being said, I need to see that fucking documentary 😂

10 dni temu
shae elise
shae elise

yes queen i am so excited, missed you! also drop that wemma doco asap

10 dni temu
Itati
Itati

it is NOT a coincidence that THIS podcast launches on my birthday.

10 dni temu
Delta Sierra
Delta Sierra

i couldn't focus...... bcoz whatta great song.....

10 dni temu
girlwithquirks
girlwithquirks

This is so relatable

10 dni temu
Kyla Gelev
Kyla Gelev

ohhh helllllll yeahhhhhhh

10 dni temu
frankiee
frankiee

i heard ross lynch....:D

11 dni temu
Maja Jørgensen
Maja Jørgensen

Ross Lynch and Harry styles❤️❤️!!!

11 dni temu
Nat Murillo
Nat Murillo

The only thing I’m disappointed about is the glee documentary is about mr schue instead of literal anyone else

11 dni temu
Holographic_ _catastrophic
Holographic_ _catastrophic

wait ur a glee stan😳💖

11 dni temu
Aerin X Shamy
Aerin X Shamy

after 3 years, this video comes back in full circle 😂

11 dni temu
D4RKD3M0N _
D4RKD3M0N _

Who came to this channel from the what’s inside video about the 100m plaque

11 dni temu
Juice Lord
Juice Lord

Videos that didn't age well: This

11 dni temu
Mili Mathur
Mili Mathur

YESSS

11 dni temu
Courtney-Ann's Content
Courtney-Ann's Content

Omg the theme song for crazy stupid fan girls is giving me drake and Josh vibes/ lizzie Mcguire 😭 Love it

11 dni temu
Training with Tom
Training with Tom

fucking podcasts

11 dni temu
Gboy
Gboy

more covid parties?

11 dni temu
B B
B B

APRIL 7th IS MY BIRTHDAY

11 dni temu
Maddy
Maddy

⚠️TW⚠️ Matthew Morrison

11 dni temu
farleycz
farleycz

I love how Elle got her editing skills so on point she got it spot on down to the vocal effects and reverbs on the announcement voices. Amazing. ❤

11 dni temu
Sebastian Enjcb
Sebastian Enjcb

April 7th? My bday! Ty😇

11 dni temu
Lauren
Lauren

The music is way louder than you talking. A lot of PLfreers have this issue I noticed. I turn it up to try to hear you better and the music is yelling at me.

11 dni temu
Lastnamefirst V
Lastnamefirst V

Go to Canada again

11 dni temu
Adam Lee
Adam Lee

when you said clap... I literally clapped

11 dni temu
Crisel 365
Crisel 365

I’m literally so excited

12 dni temu
Carynton H
Carynton H

Definitely looking forward to this

12 dni temu
Jessica Schindler
Jessica Schindler

i had a 1d and fifth harmony twitter for 6 years let me ON!!!!!!!!

12 dni temu
Lilja Klitø
Lilja Klitø

Damn after all these years, I still have a thing for Elle Mills

12 dni temu
JessC Reads
JessC Reads

YESSSSSSSSSS

12 dni temu
Frence Santiago
Frence Santiago

Im so proud ❤️❤️❤️ road to 2m 🥺🥺🥺

12 dni temu
Daryl
Daryl

Yes omg!! I’m so excited what a cross over?! I love both you and Michelle so can’t wait to listen!

12 dni temu
Hadassah Hermoso
Hadassah Hermoso

Why was I thinking a zoom meeting lol

12 dni temu
Cheese Dog
Cheese Dog

Cool wow you are in the medium level of speaking tagalog

12 dni temu
Dezzychioino
Dezzychioino

okay so I was excited ... then I saw Michelle and got thrilled! literally instantly want to listen to the podcast 50xs more

12 dni temu
Lee
Lee

The girl at 0:13 said “Stan Loona”

12 dni temu
Gina Linn
Gina Linn

FINALLLLLLYYYYYY

12 dni temu
jada
jada

WHY DID I HAVE NO IDEA MICHELLE N ELLE WERE FRIENDS WTF EHAKDNFKS

12 dni temu
Evelyn Cota
Evelyn Cota

I really want know how you don't get a copyright strike on these songs!!!!

12 dni temu
maddie walters
maddie walters

Omg I feel like I belong in this crazy stupid fangirls category so much that it scares me lmfaooo

12 dni temu
ccole742
ccole742

Y’all are ridiculously cute 🥰

12 dni temu
arago90
arago90

i literally dont understand this kind of joy from nothing in the world i might be kinda rotten inside

12 dni temu
Ari Jung
Ari Jung

Omg bring NCT

12 dni temu
Maddi Aultman
Maddi Aultman

I had extreme chills and literally almost cried my eyes out

12 dni temu
Mariana Nm
Mariana Nm

OMG CAN'T WAITTTT COUNT ME IN 💗💗💗

12 dni temu
Ericka Torres
Ericka Torres

Best Birthday Present on that day by far :)

12 dni temu